1 жалба
1.1 Клиентите, които желаят да се оплачат от дефекти в поръчаните стоки, трябва да се свържат с VortexVR чрез отдела за обслужване на клиенти по електронна поща на адрес support@vortexvr.bg в рамките на три години, но винаги възможно най-скоро след откриването на дефекта.
1.2 Ако VortexVR установи, че стоките са дефектни и дефектът не се дължи на някакво обстоятелство от страна на Клиента, VortexVR ще отстрани за своя сметка дефекта на стоките или ще замени стоките с нови. В случай на основателни рекламации VortexVR заплаща транспортните разходи за връщане на стоката.
Ако изпратите Вашия продукт на някой от сервизните партньори на VortexVR.bg или ако VortexVR.bg препрати Вашия продукт на сервизен партньор, сервизният партньор може да се свърже директно с Вас като клиент.
2 Гаранция
2.1 Нашите продукти се доставят с гаранциите, които ни се предлагат от производителите или доставчиците. Смисълът е преди всичко ремонт, ако продуктът Ви се повреди. Ако продуктът не може да бъде поправен, той ще бъде заменен с еквивалентен продукт. Като клиент не можете да се позовавате на допълнителна гаранция на продукта от VortexVR. Гаранцията се прехвърля на евентуален купувач на продукт втора употреба, което означава, че вие, които сте закупили продукта втора употреба, можете да го ремонтирате от нас.
2.2 Ако пазарувате като физическо лице и като първоначален клиент, имате право да подадете жалба относно Вашия продукт в рамките на 3 години от датата, на която сте го получили.
2.3 Търговците нямат право на рекламация след изтичане на гаранционния срок.
2.4 За да бъде валидна гаранцията, серийният номер трябва да е непокътнат.
2.5 Не забравяйте, че повредите, причинени от прекомерно запрашаване на компютъра, водят до отпадане на гаранцията и правото на рекламация. Нашата препоръка е да не оставяте компютъра на пода, а да го окачите под бюрото. Почиствайте го няколко пъти годишно с консервиран въздух, за да удължите живота на компютъра.
Електронна поща: support@vortexvr.bg